Ruhan Kyläyhdistys (ry) on perustettu 3.12.2013

4.12.2013

Perustamiskirjan allekirjoittajat ovat: Pauliina Suomela, Matti Jaskari, Irena Ulvinen, Aila Hautamäki, Sami Suomela, Seppo J. Ojala.

Ruhan Kyläyhdistys (ry) saatiin perustettua illalla 3.12.2013

Perustamiskirjan allekirjoittajat ovat:  Pauliina Suomela, Matti Jaskari, Irena Ulvinen, Aila Hautamäki, Sami Suomela, Seppo J. Ojala.

PRH:lle lähetetään säännöt hyväksyttäväksi.  Niihin sisällytetään mm. yhteisöjäsenten mahdollisuus jäsenyyteen ilman äänioikeutta.

Tämä varattuna siksi, että kaikkien Ruhassa toimivien yhdistysten(yhteisöjen) on mahdollista olla yhteisessä rintamassa kylää kehittämässä.

Jätimme myös “varaa”  hallituspaikolle, että mahdollisesti ja toivottavasti halukkaita siihen löytyy.

Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin AILA HAUTAMÄKI  ( Nyrhilänmäentien risteyksestä, Uiton talon vastapäätä).  Onnittelut Ailalle !

Hallituksen muiksi jäseniksi nyt tulivat;  Pauliina Suomela, Irena Ulvinen, Sami Suomela ja Seppo J. Ojala.

Ensimmäinen hallituksen järjestämä tilaisuus kyläläisille on alustavasti suunniteltu maanantaina 3.2.2014,  johon mennessä uskotaan rekisteröinnin yms. olevan kunnossa.

Puheenjohtaja yhdessä nyt valitun hallituksen kanssa pohdiskelee asioiden kehittelyä.

Hyvää Itsenäisyydenpäivän aikaa itse kullekin!

Terveisin

Seppo J.